Marek Tarnovský

"Neduživý, kosmopolitní, židofilní, plutokratický, odnárodněný intouš v žoldu cizího kapitálu."(Nick petr_sleder v diskusi o mém článku. Děkuji za odhalení!)
Narodil jsem se v Českých Budějovicích v roce 1973, ale od dětství žiju v Praze. Studoval jsem politologii, filosofii a češtinu. Připravil jsem k vydání asi desítku knih z oboru, především v nakladatelství OIKOYMENH. Hraji a režíruji divadlo v divadelním spolku Tréma 29, napsal jsem dvě divadelní hry (aktovku Majitelé a celovečerní Přátele žehu), třetí je rozepsaná. Spolupracuji s e-zinem Vinohrady.cz a snažím se pomáhat migrantům v rámci neziskovky Berkat. Živím se jako komerční grafik a tiskař.

Marek Tarnovský

Ikona Karel

Dva interesantní snímky z Pražského hradu. I když hovoří samy za sebe, malý komentář si neodpustím.

10.11.2009 v 18:03 | Karma: 17,84 | Přečteno: 1930x | Diskuse| Společnost

Marek Tarnovský

Co je přechylování...

...a proč je správné i výhodné přechylovat cizí ženská příjmení.

2.3.2009 v 18:57 | Karma: 18,05 | Přečteno: 1832x | Diskuse| Společnost

Marek Tarnovský

Obrana Kocábova

O tom, že zajíci se počítají až po honu.

29.1.2009 v 12:48 | Karma: 15,96 | Přečteno: 2296x | Diskuse| Politika

Marek Tarnovský

Nejsem Husákův příbuzný!

Zase jsem se (v jinak docela sympatickém článku) o sobě dověděl, že jsem Husákovo dítě. Tahle sociologická zkratka mě šíleně vytáčí - politicky, kulturně i freudovsky.

12.1.2009 v 18:07 | Karma: 16,11 | Přečteno: 1541x | Diskuse| Společnost

Marek Tarnovský

Získají hokejisté Budějovic druhý titul?

Jsou kluby, jejichž fanoušci mohou trávit čas příjemným plánováním, jakým způsobem oslaví případný titul, protože mohou vcelku oprávněně přepokládat, že se ho dříve či později dožijí. My, kteří jsme tak či onak spřízněni s českobudějovickým hokejovým klubem, to máme o dost komplikovanější...

9.1.2009 v 21:08 | Karma: 14,84 | Přečteno: 1724x | Diskuse| Sport