Film

Marek Tarnovský

Čím zapáchá Český lev

Dovoluji si na tomto místě zveřejnit svůj loňský článek o Českých lvech, protože zatím bohužel neztratil nic ze své věcné podstaty. Omlouvám se, nedělám takový krok často, ale situace v české kinematografii mě trápí a důvod psát znovu totéž nenacházím.

12.3.2009 v 21:09 | Karma článku: 17.68 | Přečteno: 2751 | Diskuse

Marek Tarnovský

Po přečtení spalte...

...po shlédnutí zapomeňte. Bratři Coenové natočili nový film.

14.1.2009 v 16:42 | Karma článku: 14.59 | Přečteno: 1918 | Diskuse

Marek Tarnovský

Co Vávra neřekl

Šedá eminence československého filmu vzpomínala v televizním cyklu Zlatá šedesátá.

10.1.2009 v 21:26 | Karma článku: 22.19 | Přečteno: 2331 | Diskuse

Marek Tarnovský

Karamazovi - nevyužitá šance

Nestává se mi v kontextu pokleslé úrovně českého filmu, že by nějaký snímek vzbuzoval dopředu jakákoli pozitivní očekávání, spíše naopak. Pamětliv geniality Schormova převodu klasického Dostojevského románu na divadelní jeviště jsem se přece jen na filmové Karamazovy těšil.

31.12.2008 v 11:57 | Karma článku: 13.13 | Přečteno: 1663 | Diskuse
Počet článků 18 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2413

"Neduživý, kosmopolitní, židofilní, plutokratický, odnárodněný intouš v žoldu cizího kapitálu."
(Nick petr_sleder v diskusi o mém článku. Děkuji za odhalení!)

Narodil jsem se v Českých Budějovicích v roce 1973, ale od dětství žiju v Praze. Studoval jsem politologii, filosofii a češtinu. Připravil jsem k vydání asi desítku knih z oboru, především v nakladatelství OIKOYMENH. Hraji a režíruji divadlo v divadelním spolku Tréma 29, napsal jsem dvě divadelní hry (aktovku Majitelé a celovečerní Přátele žehu), třetí je rozepsaná. Spolupracuji s e-zinem Vinohrady.cz a snažím se pomáhat migrantům v rámci neziskovky Berkat. Živím se jako komerční grafik a tiskař.