Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tezaur

13. 3. 2009 16:57
To opakování

je recese. Blbý je, že je to aktuální...

0 0
možnosti

marekmotor

13. 3. 2009 17:14
Re: To opakování

Recese je Český lev. Ale máte pravdu, blbý je, že je to aktuální. Proto jsem to sem dal. Pravděpodobně to budu dělat každý rok.

0 0
možnosti

M.Vav.

13. 3. 2009 9:14
Když nevyhraje můj oblíbený film,

hledej za tím korupci!

A příští rok budete opět kopírovat stejný článek?

0 0
možnosti

oldiess

13. 3. 2009 10:11
Re: Když nevyhraje můj oblíbený film,

;-D

0 0
možnosti

karhukoira

13. 3. 2009 2:42
Konečně už vím,

proč Lva za vedlejší roli nezískal (nevím už v jakém roce) herec Sitta za Je třeba zabít Sekala, ale dostal ji tehdy Bartoška (anebo snad Polívka)?

0 0
možnosti

akki

13. 3. 2009 0:14
Já jsem to pochopila.

asi přece jenom nebudu až tak "oldiess".;-D

0 0
možnosti

oldiess

13. 3. 2009 7:38
Re: Já jsem to pochopila.

Náááhodou, někdy může být oldies but goldies!;-D /pro úplnost si dovoluju upozornit na to, že je první věta bez překlepu:-)/

0 0
možnosti

oldiess

12. 3. 2009 22:26
Nějak jsem tento antikvariát nepochopil

:-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2413x
"Neduživý, kosmopolitní, židofilní, plutokratický, odnárodněný intouš v žoldu cizího kapitálu."(Nick petr_sleder v diskusi o mém článku. Děkuji za odhalení!)
Narodil jsem se v Českých Budějovicích v roce 1973, ale od dětství žiju v Praze. Studoval jsem politologii, filosofii a češtinu. Připravil jsem k vydání asi desítku knih z oboru, především v nakladatelství OIKOYMENH. Hraji a režíruji divadlo v divadelním spolku Tréma 29, napsal jsem dvě divadelní hry (aktovku Majitelé a celovečerní Přátele žehu), třetí je rozepsaná. Spolupracuji s e-zinem Vinohrady.cz a snažím se pomáhat migrantům v rámci neziskovky Berkat. Živím se jako komerční grafik a tiskař.