Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Větva

Parazit?

...parazit spolčovací a shromažďovací svobody? To už jsem někde slyšel...svoboda je poznaná nutnost. Samozvanci a zaprodanci..

0/0
16.2.2009 21:22

IJNovak

Kocáb ukáže nahotu české politiky

kdy může úplný nevzdělanec mluvit do všeho, jak je politika prolhanou činností pouze podvodníků, slušní lidé se politiků často štítí a opovrhují jimi!!! Hnus ve vládě ČR!

0/0
29.1.2009 22:12

SID09

Marku prober se !!!

Marku, pokud chceš skutečně bořit zdi nenávisti ...... mezi národy, tak NESTAVĚJ  NOVÉ HRADBY.

Stavby památníků pro jedny, za peníze druhých není tím nejlepším nápadem. Každý, kdo chce být přijat většinou se totiž musí nejprve té většině do určité míry podřídit a něco ji přinést a ne se za každou cenu odlišovat a jen brát.

Vylhat si svou historii dokáže každý. Těžší je myslet a udělat už dnes něco pro svoji budoucnost - to už každý nedokáže. Kdo dnes tvrdě pracuje a učí se, má možnost změnit budoucnost svojí i budoucnost svých dětí. Pokud skutečně pracuješ s cizinci, tak sis snad všiml, že to tak platí u všech. Podívej třeba na Vietnamce co už dokázali. Začínali z ničeho, pak přešli do tržnic a dnes jejich děti mnohdy patří k nejúspěšnějším studendům. Takže tady vede cesta a ne přes prasečáky a památníky !

 

0/0
29.1.2009 16:47

marekmotor

Re: Marku prober se !!!

Já pokládám letský tábor za místo, kde umírali čeští občané a ne jako problém někoho jiného. Dále jsem - všiml-li jste si - netvrdil, že letský prasečák, tedy jeho odstranění, je nějakým příspěvkem k řešení problémů romského etnika. Jsou to dvě věci a ty spolu nesouvisejí.

S hodnocením vietnamské menšiny do značné míry souhlasím a popravdě nechápu, proč ji chce pan Íčko Langer diskriminovat v programu zelených karet. Romská menšina má ten zásadní problém, že se v posledních dvou desetiletích výměnou za sociální dávky a cosi, co bych popsal jako "sociální klid", nechala zahnat do ghett. Když se k tomuhle přičtou předsudky a sklon lidí popřávat sluchu jednoduchým řešením, pak je zaděláno nikoli na problém, ale na průser.

0/0
29.1.2009 19:52

ZelenoCernySmejd

nejdůležitější ministerstvo?

Jak říkám: fidlej a hraj a nekecej do toho, čemu nerozumíš!!

0/0
29.1.2009 16:30

amusia

Hm...

Koho máte či nemáte rád je pochopitelně vaše věc,s článkem by se dalo v celku souhlasit...ALE...jestli si dovolujete tvrdit, že: " ... antipavlíčkovský trucpodnik Pražský výběr 2 mi připadá jako to nejtrapnější, co se na české hudební scéně za poslední dvě desetiletí stalo..." (konec citace) tak vše ostatní z vašeho článku pro mě ztrácí jakýkoliv smysl. Je mi 50 a muzice se věnuji asi tak 30 let. Zdůrazňuji, že VĚNUJI, ne jen poslouchám! Tato věta odhaluje vaši zášť proti M.Kocábovi v takové míře, že nejste schopen připustit jakýkoliv kompromis. Z veškeré hudební produkce je asi tak 99% odpad a humus, ale PV II tam určitě nepatří. Jistě, jsem bigbíťák (že by ovlivnění?), ale přece nechcete tvrdit, že kreatury typu M.David, E.Farna, Eva a Vašek atd.atd.(to je na dlouho) hodnotíte výše. Vaše "O autorovi"  je zajímavé...poklona, ale tady jste ustřelil.

PS I : Já nejsem rád, že je M.Kocáb ministrem!

PS II : PV II není trucpodnik!!!

SKAJP

0/0
29.1.2009 15:20

marekmotor

Re: Hm...

Ajaj, tohle mě mrzí. Tak já Vám to vysvětlím šíře. Slova "mi připadá" v té inkriminované větě dokládají, že jde o můj názor, možná spíš dokonce jen o pocit, který z toho mám. Nedělám si nárok na pravdu a zvlášť ne v tomhle ohledu. I s tím australským mistrem světa na basu (což z mé strany není ani trochu pejorativní, myslím to smrtelně vážně) je to kapela, kterou měl Kocáb pojmenovat jinak. Pokud tak neučinil, sám ji ocejchoval jako trucpodnik a PV2 se tím v mých očích opravdu stává největším trapasem na hudební scéně (trapný může být někdo, i když dobře hraje). A ještě na závěr zdůrazňuji: na hudební scéně. Takže do toho nebudeme, prosím, míchat Michala Davida a Evu s Vaškem, jo?

0/0
29.1.2009 19:59

amusia

Re: Hm...

Jasně, i mě to pojmenování tak nějak nesedlo, ale třeba ta dvojka za názvem znemená, že jsou tam z původní sestavy dva,nebo...atd...Kocába si budu vždy spojovat s PV, ani si nedovedu představit, že by se pojmenoval(i) jinak. A s tou "hudební scénou" jste to vysvětlil-beru! Jen mě neskutečně sere, co všechno dnes przní naši mládež!!!

0/0
29.1.2009 20:31

marekmotor

Re: Hm...

Pro mě je PV vždycky K+P, takže K+3 jiní mi nedávají za rovnítkem PV ani s dvojkou:) A mládež pusťte z hlavy, ona si poradí sama, myslím, že nás taky prznila fůra hovadin a některé třeba moc nezprznila... Jak se třeba Vy osobně v téhle souvislosti díváte na Kocábovy technopokusy (album Za kyslík)? Jdu si pustit Wishbone Ash, mějte se pěkně a dík za odpověď.

0/0
29.1.2009 20:42

krosita

o co jim jde?

co dělají cikáni, aby si naši přízeň zasloužili? proč jsou dlouhodobě nejméně oblíbená menšina? co vědí průměrní cikáni a své minulosti, co chtějí od budoucnost a jaké mají priority? jaký mají vztah k čechům? proč je největší kriminalita v jejich enklávě?  proč jsou nejméně přizpůsobiví?

0/0
29.1.2009 14:44

BoboHml

Mě by zajímalo

kolik je spolků,úřadů...financovaných státem na integraci Vietnamců,Ukrajinců,Němců,Slováků - tedy občanů jiné národnosti?

0/0
29.1.2009 13:56

brzdove desticky

zrušení prasečáku

bude osvobozující zvláště pro čechy.

prasečák na pietním místě hodně o češích vypovídá.

0/0
29.1.2009 13:54

eizoeizo

Re: zrušení prasečáku

Jenomže ten prasečák je VEDLE toho tábora, podle mapy se nepřekrývají. A kromě toho tam už jeden památník je, pravidelně oprašovaný jednou za rok před příjezdem oficiální delegace.

0/0
29.1.2009 13:56

ZelenoCernySmejd

Re: zrušení prasečáku

když se chceš tak osvobodit, nikdo ti v tom nebrání - jen si to celé zaplať!!!!

0/0
29.1.2009 16:31

marekmotor

Re: zrušení prasečáku

máte naprostou pravdu, problém je, že zdejší společnost vnímá celý ten problém jako problém někoho jiného...

0/0
29.1.2009 20:00

cara al sol

Re: zrušení prasečáku

Můj problém to bude, až Kocáb vezme moje daně a dá je na tenhle zbytečný podnik.

0/0
29.1.2009 20:46

Muf Puf

To se mi snad zdá.

8-oTak další pravdoláska, kterej ještě nepochopil, že především cikáni jsou ti, kdo se nechce začlenit do této společnosti a nechtějí respektovat daná pravidla! Těch peněz na jakékoliv začleňování cikánů je škoda a daly by se využít smysluplnějším způsobem.Ostatní menšiny taky nikdo finančně nepodporuje v začlenění do naší společnosti a kupodivu to zvládají.Takže místo finančních darů by to chtělo spíše přitáhnout uzdu a důsledně vyžadovat dodržování všech norem a zásad!Takže dokud se bude nějaké menšině nějak nadržovat, bude tato vždy trnem v oku všem ostatním!;-€

0/0
29.1.2009 13:45

jonathan 33

Re: To se mi snad zdá.

když se u toho prasečáku kladou věnce,je tam maximálně 5 cikánů a to jsou ještě vyžírkové z různých nadací. od ostatních nezájem.tak proč stavět z našich peněz památník. na něj ať si vyberou cikáni mezi sebou a sami si ho postaví.pak tam přijdu a smeknu.

0/0
29.1.2009 13:56

Nika.meil

Obrana Kocábova

Souhlasím s tím,že je třeba dát panu Kocábovi čas,co předvede. Nesouhlasím s tím, že je potřeba dělat další památník, jenom proto,že si to přeje pár cikánských aktivistů, peníze jsou potřeba jinde. Nesouhlasím s tím, že každý, kdo z nějakého důvodu kritizuje cikány si nepřeje jejich začlenění, myslím si naopak, že nikdo z nás, kdo bydlí v jejich blízkosti si nepřeje nic jiného. Co bych za to dala, kdybych o cikánech konečně alespoň jeden den nemusela slyšet. Ať už

se proboha integrují (děsný slovo,ale moderní), ať nás to nestojí o nic víc peněz,než "integrace" bílých občanů a ať už se konečně lidé nedělí na cikány a necikány...v právech,ani v povinnostech. Zatím si pár cikánských předáků na tom založili svoji živnost. Jsem zvědavá, zda pro p. Kocába budou existovat také jiné menšiny,než je ta cikánská, menšin je mnohem více,ale nedávají o sobě tolik vědět. Nenatahují ruce a jsou integrované. Čili "mají smůlu".

0/0
29.1.2009 13:04

johnpeters

Co se mne tyce,

ja proti veprinum nic nemam.Nechal bych vse tak jak to je,a to aspon do doby,dokud nebude stat pomnik venovany obetem  cikanu.A to nemyslim mrtvym,ale iokradenym!

0/0
29.1.2009 13:03

framy

Re: Co se mne tyce,

na takový pomník rád přispěji.Cikáni nám vykradli barák,manželce cikánka ukradla peněženku.Kdyby se chtěli vrátit na území v Indii a Pakistánu,tak rád přidám na jednosměrnou dopravu.

0/0
29.1.2009 13:14



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.