Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LD

amusia

29. 1. 2009 15:20
Hm...

Koho máte či nemáte rád je pochopitelně vaše věc,s článkem by se dalo v celku souhlasit...ALE...jestli si dovolujete tvrdit, že: " ... antipavlíčkovský trucpodnik Pražský výběr 2 mi připadá jako to nejtrapnější, co se na české hudební scéně za poslední dvě desetiletí stalo..." (konec citace) tak vše ostatní z vašeho článku pro mě ztrácí jakýkoliv smysl. Je mi 50 a muzice se věnuji asi tak 30 let. Zdůrazňuji, že VĚNUJI, ne jen poslouchám! Tato věta odhaluje vaši zášť proti M.Kocábovi v takové míře, že nejste schopen připustit jakýkoliv kompromis. Z veškeré hudební produkce je asi tak 99% odpad a humus, ale PV II tam určitě nepatří. Jistě, jsem bigbíťák (že by ovlivnění?), ale přece nechcete tvrdit, že kreatury typu M.David, E.Farna, Eva a Vašek atd.atd.(to je na dlouho) hodnotíte výše. Vaše "O autorovi"  je zajímavé...poklona, ale tady jste ustřelil.

PS I : Já nejsem rád, že je M.Kocáb ministrem!

PS II : PV II není trucpodnik!!!

SKAJP

0 0
možnosti
MT

marekmotor

29. 1. 2009 19:59
Re: Hm...

Ajaj, tohle mě mrzí. Tak já Vám to vysvětlím šíře. Slova "mi připadá" v té inkriminované větě dokládají, že jde o můj názor, možná spíš dokonce jen o pocit, který z toho mám. Nedělám si nárok na pravdu a zvlášť ne v tomhle ohledu. I s tím australským mistrem světa na basu (což z mé strany není ani trochu pejorativní, myslím to smrtelně vážně) je to kapela, kterou měl Kocáb pojmenovat jinak. Pokud tak neučinil, sám ji ocejchoval jako trucpodnik a PV2 se tím v mých očích opravdu stává největším trapasem na hudební scéně (trapný může být někdo, i když dobře hraje). A ještě na závěr zdůrazňuji: na hudební scéně. Takže do toho nebudeme, prosím, míchat Michala Davida a Evu s Vaškem, jo?

0 0
možnosti
LD

amusia

29. 1. 2009 20:31
Re: Hm...

Jasně, i mě to pojmenování tak nějak nesedlo, ale třeba ta dvojka za názvem znemená, že jsou tam z původní sestavy dva,nebo...atd...Kocába si budu vždy spojovat s PV, ani si nedovedu představit, že by se pojmenoval(i) jinak. A s tou "hudební scénou" jste to vysvětlil-beru! Jen mě neskutečně sere, co všechno dnes przní naši mládež!!!

0 0
možnosti
MT

marekmotor

29. 1. 2009 20:42
Re: Hm...

Pro mě je PV vždycky K+P, takže K+3 jiní mi nedávají za rovnítkem PV ani s dvojkou:) A mládež pusťte z hlavy, ona si poradí sama, myslím, že nás taky prznila fůra hovadin a některé třeba moc nezprznila... Jak se třeba Vy osobně v téhle souvislosti díváte na Kocábovy technopokusy (album Za kyslík)? Jdu si pustit Wishbone Ash, mějte se pěkně a dík za odpověď.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2413x
"Neduživý, kosmopolitní, židofilní, plutokratický, odnárodněný intouš v žoldu cizího kapitálu."(Nick petr_sleder v diskusi o mém článku. Děkuji za odhalení!)
Narodil jsem se v Českých Budějovicích v roce 1973, ale od dětství žiju v Praze. Studoval jsem politologii, filosofii a češtinu. Připravil jsem k vydání asi desítku knih z oboru, především v nakladatelství OIKOYMENH. Hraji a režíruji divadlo v divadelním spolku Tréma 29, napsal jsem dvě divadelní hry (aktovku Majitelé a celovečerní Přátele žehu), třetí je rozepsaná. Spolupracuji s e-zinem Vinohrady.cz a snažím se pomáhat migrantům v rámci neziskovky Berkat. Živím se jako komerční grafik a tiskař.